Kész festmény!

Megjelent Dani új készlete, a Little Artist a SBB boltban. Ilyenkor mindig sajnálom, hogy nincsenek rajzoló gyermekes fotóim, de amíg keresgéltem, belebotlottam a 2000-ben készült Szicília szkenekbe. (Meg is akartam csinálni még Franci 10+1 kihívására is, de elutaztunk a hétvégén és kifutottam az időből.) Bármikor szívesen visszamennék. Ráadásul barátainkkal és gyerekeikkel voltunk nyolcan, kisbuszt bérelve bejártuk az országot, imádtuk (az Etna is abban az évben tört ki, amiről egyszer már csináltam oldalt).
UPDATE: a wordartok Dani blogjáról letölthetők.

Danimoy Designs @ SBE – Little Artist
Font: Cry Kitty, CK Ali’s Hand

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Hupsz, de klassz oldal!
do üzenete…
Nagyon jó lett! Külön tetszik, hogy nem rajzos fotót használtál :D
Szuper színek!
Secima üzenete…
Minden oldalad szuper, de ez a Szicília valami szenzációs. Ráadásul azt hittem, hogy hagyma. :)