Pulykakakas helyett

Debrecenbe kellett menni pénteken előadás és poszterkiragasztás céljából egy konferenciára. Lelo barátnőmmel vágtunk neki és kocsival, irtó gyorsan le is értünk, zseniális ez az autópálya! A szakmai dolgokra nem térek ki, ne izguljatok, hanemhogy összejött Pandával a randi! :) (Mörjike, ne búsulj, fogok még neked is lyukat beszélni a hasadba!) Annyira édes pont, mint gondoltam! Festői környezetben töltöttünk másfél órát a Nagyerdőben, vízililiomok és békák társaságában. Sajni nem volt aki közös fotót csinált volna rólunk, de én azért kattogtattam picit.
Nem hiszitek, hogy csak egy papírt használtam, pedig így van, de ez a háttér maga egy festmény (a jobb felső).

Rina Kroes – Audacious Art paper pack
Fonts: Adler, Cry Kitty

Megjegyzések

altalena üzenete…
Nagyon szép az oldal! Örülök, hogy tudtatok találkozni, és még hogy ilyen csodás helyen, imádom Debrecent!:)
LaceE üzenete…
Jó, hogy találkoztatok.
Ebből látszik a profizmusod, hogy egy papírból is mit ki nem tudsz hozni :) Ultra cool!!!
pamacsdesign üzenete…
Fúúúúú,el vagyok ájulva,nagyon jóóóó!!!!Tetszenek nagyon a színei!!!!
Remélem legközelebb közös fotóra is lesz lehetőség!
Osli üzenete…
Ez az oldal pont neki készült. Tisztára az ő stílusa és a tiéd keveredése ez a munka.
Secima üzenete…
Tényleg hihetetlen, hogy egy papírból készült. Bár, így hogy láttam, milyen papírból már el tudom képzelni. A stílus pedig valóban Pandához illő. :)
erzsocica üzenete…
De jó, hogy tudtatok találkozni, és az oldal egyszerűen fantasztikus!