Nosztalgikus

Eralillától, Tincitől és Secimától kaptam a labdát, hogy mutassam meg a 6. oldalt, amit készítettem. Hát örömmel! A sb.hu-ra 2009. februát 17-én, a blogomba 19-én töltöttem fel ezt a képzeletbeli kertet. Asszem, meg lehet ismerni, hogy én csináltam, itt kezdődött a famániám! :) Maszkolni nem nagyon szeretek azóta se, csak azért lett ilyen, mert a programmal, amit akkor használtam, nem lehetett kivágni. Azért nekem tetszik. :)

BZB Designs Maddie’s Garden

Köszönöm szépen a játékot és itt kérek elnézést mindenkitől, akinek az elmúlt időszakban nem küldtem tovább a stafétáját. Irtón örültem minden blogdíjnak, és büszke is vagyok rájuk, egyszer sorra fognak kerülni a válaszolós staféták is! :)
Akinek kíváncsi lennék a 6. oldalára, az (mindenki, de legfőképp) Sabee, LaceE, Osli, Beszteri és Gigi.

Megjegyzések

Unknown üzenete…
ó de jóóó látni a 6. oldaladat, érdekes, hogy már akkor is szeretted a fákat :), köszi, megyek előtúrom én is :)
eralilla üzenete…
Köszönöm, hogy játszottál. Nekem kifejezetten tetszik ez a maszkolás. S jé, innen indultak a fák?
LaceE üzenete…
Kiderült, hogy cserebogárból lett a cserebogár :D Már akkor is tök jó oldalaid voltak :D A fa motívum meg tök jó hogy megmaradt :)
Köszi, hogy rám is gondoltál :D (meg is sértődtem volna, ha nem :D)
Janka üzenete…
nekem nagyon tetszik a fád! tutira megcsinálom hagymában ;)
Tinci üzenete…
Köszi,hogy játszottál! A 6. oldalad nagyon tetszik! Azóta, ha fát teszek az oldalaimra, mindig Rád gondolok. De tényleg!
Secima üzenete…
Köszi a nosztalgiázást. A fád tényleg szuper. Innen indulva akár hagyományosban is folytathattad volna. Azért amit most csinálsz az mindenesetre zseniális. :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Köszi, Ildi! :)
Osli üzenete…
Már akkor is remek stílussal készítetted oldalaid. Egyedi az elrendezés is, és a színek is. Ha nem tudnám, akkor is tudnám, hogy te csináltad ;)
Köszi a játékot, végre én is meg tudtam írni a nosztalgikus bejegyzésem.