Mi van a tasiban?

Hű, rém cvíder vagyok ma! :( Rosszul aludtam és keveset, semmivel sem haladok rendesen, nyomaszt a pénteki előadás és poszter is, ami még nincs kész. Gondoltam, alkotok, hátha segít! Kapóra jött Eszti mi van a táskádban projectje, amit korábban Szabitól én is megkaptam, de már akkor is oldalban akartam válaszolni, aztán elfelejtődött.
Ugyanez van a blogdíjakkal is, most frissiben felteszem, amiket Beszteritől kaptam és nagyon hálás vagyok érte! Különösen örülök a spanyol nyelvűnek! :) És mindenki másnak is köszönöm, akitől esetleg megkaptam, már nem tudom visszakeresni.
Kivételesen nem küldöm konkrétan senkinek, de mindenkinek!

A táskámban meg semmi extra nincs, max. az, hogy két telefont hordok, mert a normál van egy külön Lelófonom, ami Dominós, és szinte ingyér beszélünk egymással. Meg a cuki tokja a fényképezőgépemnek, ami szinte mindig nálam van. Nem bírok és utálok is cipelni, ezért minimalizálom mindig a táskám tartalmát.

Roben-Marie Designs - Artsy Obsession
Fonts: Highland Perk, VT Portable Remington

Megjegyzések

do üzenete…
Nagyon tetszik ahogy oldalba foglaltad a tasid tartalmát :D
Ne légy cvíder! Ma valahogy nekem sem jön össze semmi :(
Janka üzenete…
nálam abszolút nyerő, ahogy megoldottad ezt az oldalt!!! eredetileg én is oldalt akartam készíteni az enyémből, de akkor nem jött össze... talán most :)
LaceE üzenete…
Imádom az oldalt, imádom a cuki dolgaidat és a Lolofont is :D
Tinci üzenete…
Köszke, hogy megmutattad a táskád tartalmát!
Secima üzenete…
Jó volt bepillantani a táskádba. A cicásnak örülök, csak a macis hiányzik.