Kisakkoztam!

Irtó nagy örömmel tölt el, hogy tetszett nektek az add-on, és ilyen sokan játszottatok velem! Michelle két alkotását nem számolva (aki közben CT-tag lett nálam) 14 oldal érkezett tőletek, köszönöm szépen!
És a szerencsés nyertes: MERIKA!
Úgy döntöttem, hogy szubjektív alapon is választok egy alkotást. Nagyon nehéz dolgom volt, mert egyik szebb, mint a másik! Akit az ötletes megoldásáért, fiatalos, friss layoutjáért díjazni szeretnék, az nem más, mint RUBIN!
Gratulálok mindkettőtöknek, és a linket küldöm a SB.hu fórumán keresztül.

Akinek nem kedvezett most a szerencse, potom áron még egy hétig felcsípheti a MLAS boltban.

Álomcsapatunk időközben 3 új taggal bővült, és egyben nemzetközivéhéhé lettünk! Ismerkedjetek meg az új CT-tagok alkotásaival is!

AnikA
Dalis
Michelle
Ányi
LaceE
Osli

Megjegyzések

éva judit üzenete…
gratulálok a nyerteseknek:)remélem mihamarabb lázjuk az uj oldalakat:)
LaceE üzenete…
Én is gratulálok a nyerteseknek, jó helyre kerültek a készletek :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Gratulálok a nyerteseknek! :) És az új CT-tagoknak is, nagyon-nagyon szép oldalakat készítettek!!!! :) :)
És persze gratulálok a készletek alkotójának is, azaz neked, Ildi, mert megint nagyon szépet csináltál!!!!!!!!! :) :)
do üzenete…
Én is gratulálok a nyerteseknek, és mégegyszer köszönöm a játékot :)!
csuti üzenete…
Én is gratulálok a nyerteseknek!
Merika üzenete…
Köszönöm, köszönöm, nagyon örülök!!!!Tényleg kínlódtam a letöltéssel sokadszorra sikerült, de nagyon akartam!!!!!Tényleg tetszik a készlet, és valami igazán menő oldalt összehozok belőle igérem!!!!
pusz
Kriszta üzenete…
Gratulálok mind két csajosnak. És persze neked is a nemzetköziségért. Szuperek az új CT-s oldalak.
Zsu üzenete…
Gratulálok a nyerteseknek! :)
Szuper a nemzetközi CT-d! :)