Februári cuki

Ne haragudjatok, hogy még februárra is havas háttérképet csináltam, de nem tudtam ellenállni ennek a készletnek, azonnal meg kellett szereznem! Igen, még vásárolok készleteket. :) Muszáj volt ebből készíteni a desktopot, ugye megértitek?! :) Szokás szerint magyar és angol naptárt is csomagoltam.

Megjegyzések

Janka üzenete…
Én nem haragszom, itt még áprilisban is van hó :D Vagyis akkor kezd olvadni... Szóval nálunk még javában tél lesz, sőt az a leghidegebb hónap. Bár a mai hőmérsékletet elnézve, már nem tudom, meddig tud még lejjebb kúszni a higany. :(

Ja, amúgy nagyon cuki a naptárad :)
Timi üzenete…
Köszönöm! Vittem.:-)
LaceE üzenete…
Úgy szeretem a desktopjaidat. Hónapok óta csak a Tieidből élek :D
Köszi :)
éva judit üzenete…
köszi elvittem majd hozom:)
éva judit üzenete…
bocsi a megszokás az nagy úr:) automatikussan irtam hogy hozom:)
Eszter(beszteri) üzenete…
De aranyos lett! Elhiszem, hogy nem tudtál neki ellenállni... :)
Névtelen üzenete…
Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list
Secima üzenete…
Nekem is nagyon tetszik. :)))