Forog a film

Na, az ilyen mémeket imádom! Oslitól kaptam a labdát, hogy milyen filmeket szeretek? Persze, hogy képtelenség felsorolni ötöt, csak kedvenc rendezőből több van! Azért valamilyen alapon mindig lehet ötös listát csinálni (ld. Pop, csajok, satöbbi), bár tavaly összesen nem láttam 5 filmet moziban szerintem. :( Ilyenkor jól jön, ha az ember nem ma kezdte pályát!:) A listát megjelenési sorrendben állítottam fel, és csupa olyan filmet tartalmaz, amit legalább tízszer láttam, bármikor képes vagyok újranézni, és ezt meg is teszem, ha megy a tévében, és gyakorlatilag kívülről tudom idézni.

1. Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany’s, 1961)
2. A tanú (Bacsó Péter, 1969)
3. Annie Hall (Woody Allen, 1977)
4. Picasso kalandjai (Picassos äventyr, 1978)
5. Micsoda nő! (Pretty Woman, 1990)

Versenyen kívül:
Kedvenc kultfilmek: Pulp Fiction, Matrix 1., Fargo, Ötödik elem, Ember a Holdon, Remény rabjai, Blöff, Psicho, Brian élete, Kontroll, Üvegtigris

Kedvenc romantikus filmek: Amélie csodálatos élete, Notting Hill, Büszkeség és balítélet, Pop, csajok, satöbbi, Ollókezű Edward, Majdnem híres

Kedvenc rendezők: Federico Fellini, Pedro Almodóvar, Quentin Tarantino, Woody Allen, Tim Burton, Milos Foreman, Alfred Hitchcock, Coen testvérek

Kedvenc sorozatok: Scrubs (Dokik), The Flight of the Conchords (Slágermájerek), Office, Mad Men, Nip/Tuck (Kés/alatt), Bones (Dr. Csont), CSI (mindenféle Helyszínelők)

Kedvenc filmzeném a Notting Hillből:
Bill Withers - Ain't No Sunshine


És akik filmjeire kíváncsi vagyok: Sabee, Beszteri, Janka

Megjegyzések

Unknown üzenete…
hűűűűű ez nagyon klassz játék!! tök jó volt a kedvenceidet olvasni :) köszi, hogy rám is gondoltál :)
Janka üzenete…
Jajj, de jó! Imádom a filmeket!!! köszi! Hasonlóan gondban leszek :)

Nagyon jók a tieid, klasszul összeszedted.
LaceE üzenete…
:D Egy biztos a filmbeli ízlésünk nem hasonlít annyira mint a scrap ízlésünk, de azért vannak közös kedvencek is :D Nálad találtam olyat is, amit nem csak hogy nem láttam, de ne is hallottam róluk. Szóval van még mit bepótolnom :)
eralilla üzenete…
Jó volt erről az oldaladról is megismerni. A "Micsoda nő" nálam is kedvenc. "A tanú" pedig a férjem kedvence.
Secima üzenete…
Én is találtam kedvencet is és olyat is, amiről még csak nem is hallottam.