No LO

Ma nem scrapbookoztam, ilyen is ritkán van! Ez ebben a formájában nem is igaz, mert Jessica Sprague ecsetelős tanfolyamán próbáltam magam utolérni. Hétfőn indult, tehát már a 4. leckénél kéne tartani, na, azért a harmadikig eljutottam.:) Ez is nagyon szuper, és rengeteg letölthetőt is kapunk hozzá. Azért mutizom a kezem munkáját, bár nem olyan nagy szám.
Viszont zene már baromi rég nem volt, pedig az fontos dolog! Szervezem a szeptemberi kiruccanásunkat, na meg az univerzumon is dolgozom, erről jutott eszembe ez a szám:



Ez az együttes már nincs meg, de a szép női hang, amit hallotok, Péterfy Borié, a frontember Tövisházi Ambrus (aki szerintem iszonyat tehetséges) az Erik Sumo Bandben adja önmagát. Tőlük egy gyöngyszem a bűbáj Harcsa Veronikával és a zseniális Kiss Erzsivel:



Úgy tűnik, a jövő héten megint élvezhetem őket a Szigeten, ha kibírom 1-ig! :)

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Sajnálom, hogy megint lemaradtam a LS tanfolyamról :( De majd a következő :)
Szuper jó hangja a Borinak :) Eszembe is jutott róla valami :)
Osli üzenete…
Köszönöm a zenei élményt (ismét)
A JS munkád meg szuper kis sb elem lehet(ne)
Secima üzenete…
Jó tanulást! Nagyon ügyes vagy!!
Köszi a zenéket. A Páromnak is továbbítottam, mert ő is nagy rajongója mindegyikőjüknek! :)))
Eszter(beszteri) üzenete…
De jó lehet ez a tanfolyam! :) Figyelnem kellene majd nekem is, mikor lesz a következő! :) Nekem nagyon tetszik, amit csináltál!