Iskolába indulnak a vonatok!

Nem is tudom, hol kezdjem?! Mindkét CT-t érinti, ugyanis két mega blogtrain indult Back 2 School témakörben! Most gyűjtögessen, akinek kiskorúja van az óvodáskoron túl!

A CIA dos Scraps egy nagyon tuti webáruház is, ők indították azt a sulis blogtraint, amelyben Keley is részt vesz. Az ő freebie-jét a fenti képre kattintva éritek el, de keressétek fel a többi állomást is! Emellett szülinapi akció is van a boltban, mindenféle kedvezményekkel és ajándékokkal.
Dani szintén állomása egy másik blogtrainnek, csakúgy iskolás témában! A képre kattintva a blogjába lehet jutni a készletért (a papírok megint csodásak). Szintén javasolt továbbhaladni a többi cuccért, a The Blogtrain Blog-on mindegyik megtalálható!

UPDATE: Ezzel a minivel önmagában sikerült egy oldalt csinálnom!

Sablon: Gwenipooh - Template 3
Kit: Danimoy Designs – Back 2 School freebie
Font: Smiley Monster

Itt figyel egy másik freebie is az Eggplant készlethez készített wordartokból (persze én is bedolgoztam).

Megjegyzések

Unknown üzenete…
a Te WA-id és QP-d a legeslegjobb :)
Osli üzenete…
a wa-kat vittem :)
A jövő hónapban én is a sulis témában kívánom indítani a blogrollt :) jól nézz körül :D
macicsapat üzenete…
Nagyon jóóóóók! Ha tudnánk velük mit kezdeni, biztos vinnénk is. De mi még mindig nem értjük ezt. :o(
LaceE üzenete…
100%-ig egyetértek Sabeeval :)
Secima üzenete…
Én pedig Sabee-hoz és LaceE-hoz csatlakozom. :)))