Nem adom fel!

Nem dobtam fel az olvasókat a kékkel és barnával, de nem adom fel! Annyira attól függ, hogy milyen kékről és milyen barnáról van szó. Illusztrációul kerestem pár scrapbook-oldalt, kedvencem a jobb alsó sarok: az aranybarna és a türkiz egyszerűen gyönyörű együtt, nem? És a barna amúgy is maciszín, hogy lehet nem szeretni???:) Persze ízlések és pofonok, de azért egy próbálkozást még megért :)

Megjegyzések

T üzenete…
Szerintem szuper a kék és barna együtt. (külön is)
És nagyon király oldalakat találtál a prezentálására.:)
Secima üzenete…
Nekem tetszenek, bár eddig sem volt gondom ezzel a két színnel.
A barna maciszínnel pedig szerintem meggyőzöd a kétkedőket is. :)
Névtelen üzenete…
Minden árnyalatú barna, maciszín és meleg szín is, az jó. A kék a szeretett gazdi (sz.g.)kedvenc színe, de inkább a királykék árnyalat. A képek jók, és a két szín is jól mutat egymással. :)
Névtelen üzenete…
Ja! Fel ne add! :))