Alternatív és progresszív

Nem csak komolyzene volt novemberben ám! 11-én Kecskemétre utaztam Bee-hez, hiszen a Quimby Teátrumra már hónapokkal ezelőtt megvettük a jegyeket a kultúrba.:) Tutira mentünk, mert már tavaly is nagyon bírtuk, hát, idén talán még klasszabb volt a koncert! Nehéz persze ülve maradni, de annak is megvan a varázsa, ha nem ordítják percenként a füledbe, hogy "szeretlekTibiiii!". Remek hangulatban játszottak, minden zenész nagyobb szerepet kapott, mint a "normál" koncerteken, különösen Faszi domborított. Mellettem ült a leglelkesebb rajongó, és itt nem csak Bee-re gondolok. :)
Líviusz és Dódi elmélkedései viccesek voltak, pláne, hogy tudjuk: Líviusz dumája az életben is ilyen.
Őt, sajnos, nélkülöznünk kellett az "afterpartyn", de a Kilelében most is jól húzták a talpalávalót a zenészek. Bee és Szabi ropták is rendesen, nagyon örülök, hogy vele is sikerült egy kicsit dumcsiznom.
Rohanós eltáv volt (még rendes szelfi sem készült), másnap reggel már mentem is haza, ezúttal kényelmesen vonatoztam.



Csak az Erkelből találtam értékelhető felvételt.



November 15-én Solaris koncertre mentünk Ferivel a MOM-ba. A "nagy öregektől" félünk mindig kicsit, hátha csalódást okoznak, a MOM-ot sem ismertük, de nem volt semmi gond. Sőt. Profi hangzás, hangszertudás, számok. Javát már ismertük, meg egyébként is elég PinkFloydos. :)



Az idén 35 éves Solaris a Marsbéli krónikák II lemezéről játszott javarészt, meg az I-ről, meg régebbi számokat is. Hozzám legközelebb a Marsbéli II áll, bár a MOM-ban sok volt nekem benne Mókus (Szirtes Edina, akit egyébként kedvelek), kilógott kicsit a hegedű. A vokálok viszont sokat adtak a hangzáshoz. Csak a közönség ne lenne olyan öregecske (értsd: velünk egykorú vagy tízessel idősebb), ezek az ötvenes pasik mind tökegyformák (Feri persze kivétel!). :D
Amúgy most a Marsit olvasom, úgyhogy jót mosolyogtam ezen a vadiúj klipen:


Nagyon szép volt a megemlékezés egykori tagjaikról is. Klassz estét kaptunk tőlük.
 

Megjegyzések