Szeptemberi programok

Gyors összefoglaló, hogy legalább valami nyoma maradjon a sok programnak.

Mindjárt szeptember elején, negyedikén Kecskeméten (Bee-nél és a GAMF beiratkozáson), majd ötödikén Quimbyn voltunk Pingvinnel a Budapest Parkban. Utóbbinál necces volt az idő, végül nagy mázlinkra egyáltalán nem esett már este. A kemény mag azonban kapott a nyakába a tetőről némi áldást. A szokásos profizmust élvezve énekelgettünk, ahogy kell. :) Ezzel mi zártuk a szabadtéri szezont, de azóta már a Park is.



#havinegatív: szeptember közepén egy váratlan fordulattal végleg bezárt a sóbarlang, így kénytelen voltam új helyet keresni. Mit mondjak, nem az igazi.

Többször voltam temetőben, Irénkével a Kozma utcaiban, anyósommal az Újköztemetőben. Mindenféle rekonstrukciós munkálatok is kipipálva. A Kozma utcai izraelita temetőben nagyon szép sírboltok is vannak.



Gigivel elkezdtünk egy alapfokú festőkurzust az Articsóka Stúdióban, péntek délutánonként hat alkalommal ismerkedünk a festészet alapjaival. Irtó szuper! Eddig kettő volt, főleg a színek jegyében. Első alkalommal a színkeverést gyakoroltuk tetszőleges megfogalmazásban.



A második pénteken a feladat szintén színtani dolgot világított meg. Az eredménnyel nem vagyok teljesen elégedett, pl. az árnyékolás finomítására meg a tökre már nem maradt elég idő/türelem, de sokat tanulok. folyt. köv. :)




Színházi esték: az Ulickaját már említettem, megnéztem még egyszer a Titkainkat (ezúttal Ferivel és a Trafóban) 15-én, még mindig tökéletes. 27-én, vasárnap az Össztáncot abszolváltuk a Vígben. Szerintem láttuk 20 évvel ezelőtt is. Most is szuper, de kicsit hosszúnak tűnt. Nagyon jók a színészek, a fiatalok is. Lehet, hogy a darab felett egy picit eljárt az idő, bár a (főként senior) közönség nagyon lelkes volt. Pedig Eszenyi Enikő helyett valaki más játszott (vagy én vagyok vak).



Ritussal jót kávéztunk 14-én, és 24-én Demjénbe is eljutottunk! Kifogtuk az utolsó gyönyörű, majdnem kánikulai napot (konkrétan lesültem), és alig voltak a termálfürdőben. Gyönyörűen felújították a barlangfürdőt, a szaunák, a kinti medencék is kellemesek, végig se tudtuk járni az összes lehetőséget. Az ebéd is nagyon finom volt. Ne hétvégén menjetek, akkor biztos zsúfolt.



Az amúgy is eseménydús hónap másik fénypontja a CEWE-tali volt, ezúttal már a 10.! Krisssz beszámolója fotókkal itt. Kár, hogy nem tudott mindenki jönni, és az idő is lehetett volna szebb, de így is remekül szórakoztunk, csacsogtunk. Még sok ilyet nekünk!!! (Majd jövök oldallal is.)

   

Megjegyzések