Az oroszokról szól

Meg persze a zsidókról is. Pár hete már érlelődik ez a bejegyzés, csak még oldalt is akartam csinálni hozzá. Ulickaja sok éve egyik kedvenc orosz szerzőm, de most találtam két új kedvencet is, akiknél a nőalakok állnak a középpontban. De milyenek, hű! A Lázár asszonyai szerzője, Sztyepnova stílusától is elolvadtam. A Példaértékű házat Ulickaja unokatesója írta, szintén kiváló. Nem vagyok kritikus alkat, olvassátok el! :) Nem mellesleg mindkét regény borítója is gyönyörű.

Rucola Designs - Matryoshka
Font: Two Is Better Than One
Ulickajából sem volt hiány: szeptember 7-én a Rózsavölgyi Szalonban Ildivel és Zsuzsával az Unokám, Benjámint láttuk. Jiddise máme, erős és kevésbé erős nők, Kútvölgyi Erzsébet zseniális, de a többieket is szerettük. (Egyetlen negatívum, hogy előadás előtt csak fél órával engednek be a szalonba, így elég macerás a fogyasztás, különösen a pincéreknek).

Megjegyzések