Alternatív dolgok

És ezúttal nem zene (csak majdnem)! Teljes lemaradásban próbálom összeszedni az elmúlt napok/hetek eseményeit.

24-től 26-ig Velencén karácsonyoztunk, ez is egy elég alternatív program. :) Komplett családi miliő volt, gyerekestül, sógornőstül, Pingvinestül. Jókat kajáltunk, pancsoltunk, sétáltunk, kicsit rövid volt. Sikerült találkoznunk Ele Fülöppel is. :)

Baráti nyomásra megnéztük karácsony után az Élő Van Gogh kiállítást a Váci utcában. Feri nem volt érte oda, én érdekesnek találtam. Nem ér fel egy tárlattal, de a festőt és műveit ismerve ad hozzá valami pluszt. A grafikák animációja kifejezetten tetszett (jó sokat láttunk ezekből a Szépművészetiben, de akkor nem fogtak meg). Szóval ismétlésnek jó volt.

Katiék színházba hívtak minket 29-én. A Két Szerecsenben vacsoráztunk, utána a Thália Stúdióban láttuk a Láthatóságiak Kis szentivánéji zene – egy részben című produkciót.Kenyerem javát megettem, de alternatív színházi előadáson nem soxor voltam. Hiba volt. Persze több rendhagyó előadást láttunk az Örkényben, de a független, kísérleti színház valahogy kimaradt. Most kifejezetten Tasnádi Csaba barátunk Bence fiát akartuk megnézni (jaj, nagyon cuki!). Hát, betegre röhögtük magunkat! Persze ismerni kell hozzá a darabot, de tele van ötlettel, szellemmel, iszonyú tehetséges fiatalokkal. Nem tökéletes, de nagyon ígéretes, csak ajánlani tudom! Kicsit több zene még lehetne benne, pláne, hogy Kákonyi Árpád tolja.

Megjegyzések