Rajzolok

Tina 21 napos rajzkihívást indított augusztus végén, így nyaralás után rögtön bele is csaptam a lecsóba. Aztán a 4. napon majdnem fel is adtam, de egyelőre még tartom magam. :) Minden nap kapunk valami tematikus rajzos/festős feladatot, amit zárt fórumban mutogatunk egymásnak. Tervezem minden alkotásomat itt is megosztani, de néhányat az elejéről még egy kicsit át szeretnék dolgozni (art journalosítani) a füzetemben). Így most csak egy kis kukucska, hiszen a heticewe arról szól, hogy mutassunk valami olyat, amit mások unszolására kezdtünk el, de már örülünk annak, hogy belevágtunk.

Paula Kesselring - School Days
Anna Aspnes - APP Snapshot
Fonts: Telegraphem, Art decor

 

Megjegyzések

Margó üzenete…
Időnként jó, hogy mások unszolására is hallgatunk (ez most egy darabig nem fog rámvonatkozni:))!! Én odavagyok az oldaladért!! ...és örülök, hogy túljutottál azon a 4. napon, no meg ugye, nagyon kíváncsi vagyok az összesedre!!
Janka üzenete…
Úgy sajnálom, hogy nekem ilyenre itt nincs lehetőségem, mármint a rajztanfolyamokra. Irigykedem :)
Néha tényleg jó, ha valami "megerőltetőt" csinálunk, hogy kilépjünk a komfortzónánkból, és valami csodás kerüljön ki a kezeink közül a végén. Szóval kitartást, és tessék csinálni. Akinek ennyi fantáziája van, mint neked, annak "csak" a negatív beidegződéseitől kell megszabadulni :) Drukkolok!
És igen, tessék mutogatni!