Öltözz lilába!

Ha én ezt tudtam volna, hogy ennyien utálják a lilát! :) Én mindenesetre szeretem, és a Halloween még csak most jön! A Start Wearing Purple készletet Gogol Bordello ihlette, persze csak a száma címével, amúgy nőcis-divatos és nem gipsy-punkos a cucc. Vannak benne ATC hátterek és egy komplett alpha is. Megvehető a Scrapbook Elementsen.


Álomcsapatom alkotásai:


Én sem fogtam magam vissza:

Rucola Designs by me - Start Wearing Purple
Cemeroni - Interesting People


Rucola Designs by me - Start Wearing Purple

Megjegyzések

Janka üzenete…
érdekes, hogy a lila hogy megosztja az embereket! :) én is szeretem, bár árnyalata válogatja.

jó kis készletet hoztál össze megint! az ATC-d nagyon tetszik!!! :)
Giny üzenete…
Én egyáltalán nem utálom, a top 3-ban benne van:) Szuper a készlet, semmi gond nincs vele!, azokat a régimódi nőciket kifejezetten imádom benne:)), csak szerintem most kicsit úgy "leültünk". Végre lecsengett a szeptemberi nyüzsi, sikeresen elindítottuk a gyerekeket az iskolába és most - legalábbis engem - teljesen elhagyott az ihlet. A múlt havi nagy aktivitásomnak már nyoma sincs... De majdcsak elmúlik ez is...
Puszi!
beedee üzenete…
Imádom a lilát!! Csúúúcs lett a készlet (megint). Álomcsapat remekelt!!!!!!!!
Secima üzenete…
Nekem is bejön a lila. Klassz lett minden!!!