Apu, ugye hallasz?

Imádom, hogy Saxonnal abszolút egy rugóra jár az agyunk és pillanatok alatt összeáll a közös készletünk egységes stílusban. A témát Saxon dobta fel, megörültem neki, a férfias témák amúgy is fekszenek nekünk. A színskála az én ötletem volt, erőnek erejével kihagytam belőle a vöröset :)). (De nemsokára kaptok belőle bőven!) A Reminders of Papa részben és egészben kapható a Scrapbook Elementsen.



Nagyon szép, ihletett oldalak készültek.



Én is csináltam egyet apuról.

Saxon & Ildi - Reminders of Papa
Ildi Geist - Return to Fantasy

Font: Cooper Std


Nem is tudom elvicceskedni a témát, nem is akarom. Inkább sírjunk, erre nagyon lehet: második kedvenc zsidó témájú musicalem, a Yentl, a csodás Barbra Streisanddal.


Megjegyzések

Margó üzenete…
GYÖNYÖRŰ!!! Csodálatos élményt kaptam most! Mindegyik oldal tetszik, de ahogy Hékás oldalát megláttam, egyszerűen mellbe vágott!!! ... és utána még a tetejébe Barbara Streisand, ez már KO!! Köszönöm a hihetetlen élményt!
Secima üzenete…
Megható ez a szám nagyon. Streisand amúgy is kedvencem. Az oldalad is nagyon kifejező.
Toni üzenete…
Énekelte Malek Andi is. Mióta apukám elment nem merem meghallgatni :(
Gyönyörű oldalt készítettél!