Anno itt kezdtem

Több, mint két éve Keley volt az első dizájner, akinek a CT-jébe bekerültem. Imádtam a színes, aranyos készleteit, rengeteg oldalt készítettem neki. Most azonban egy korszak lezárult, nem könnyen hoztam meg a döntést, de válok tőle, Oslitól és Timotól is. :( A háromból csak Keley az, akinek már a stílusától is eltávolodtam, régóta fontolgatom, tartottam is egy kis szünetet, de nem látok változást, ezért elhatároztam magam. Biztos jobban eladhatók ezek a duotone készletek, szépek is, de nem az én világom. Igazából nem is ez a fő gond, hiszen nem nagyon fogott még ki rajtam készlet, inkább a fórumozás, feltöltés, kommentelés és egyéb foglalatosságok, amikre - úgy érzem - nincs már időm, energiám. Boldog vagyok, hogy ilyen remek helyeket lehettem team tag, sokat jelentett, köszönöm nektek! Sajnos, semmi sem tart örökké.
Keley készlete a Light Of Hope kapható a Scrap Team Shopban, a DSC-n és Keley saját boltjában, most akciós.

Keley Designs - A Light Of Hope
Image: Land Of Nod Studio

Font: Fonts: Jellyka Saint-Andrew's Queen

Megjegyzések

T üzenete…
Totál megértelek ( én Jopkénál kezdtem, de már én sem vagyok nála, hasonló okokból...pedig nagyon szeretem, de valahogy már nem áll hozzám közel, amiket készít)úgyhogy, a sok-sok szabadidődből aztán csodás készleteket készíts!!! várom nagyon!!
Margó üzenete…
Szeretem azt a világot, ahova megérkeztél. Már csak nézni is! ... és továbbra is izgatottan várom az újabb és újabb csodáidat, amelyeket időnként csak nézegetve is imádok, hiszen egy számomra más dimenzióba jutok el! S ha ott vagyok, feltöltődöm:-))) Köszönöm!
Kriszta (hozak) üzenete…
Nehezen hozzuk meg mindig az ilyen döntéseket, de azt gondolom mindent kárpótol az azt követő szabadságérzés! Használd ki jól, a magad kedve szerint! Kíváncsian várom, hogy megmutasd! :-)
Janka üzenete…
Szerintem tök jó, hogy semmi nem tart örökké. Eleve nem lenne változás az életünkben, és dög unalmas lenne egy idő után. Másrészt meg már csak az emlékét értékeljük annak a valaminek, mert ráuntunk. :)

Nem akartam frázisokkal dobálózni. Én is várom a szabadságban megszületett alkotásaidat :)
Névtelen üzenete…
Ildi, I thank you for the passion that has always had with my work and whenever you need I'm here to help ...
Thank you for everything!