Mindenki ismeri

Akinek volt valaha emlékkönyve, egy tanárától biztosan megkapta ezt a Radnóti-idézetet:
"Ember vigyázz, figyeld meg jól világod: ez volt a múlt, emez a vad jelen, - hordozd szívedben. Éld e rossz világot és mindig tudd, hogy mit kell tenned érte, hogy más legyen." Mindig aktuális. Szeretem Radnótit, sok versét ismerem, minden évben vetélkedtünk osztályszinten, hogy ki a jobb ebben (Radnóti gimibe jártam), de a legtöbb kedvencem nagyon szomorú, és nem akartam ilyen oldalt csinálni. Hát inkább ez lett, nagyon egyszerűen fogalmazva, Krisssz kihívására.

Paula Kesselring - The Traveler: Egypt (paper),
Fly Me To The Moon (elements)
Font: VT Portable Remington

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
gyönyörű!!!!!!!! :)
Toni üzenete…
Radnóti a bibliám, de valóban nagyítóval kellene keresni a vidámat a legjobb versei közül (hát a bori napló sem a legvidámabb körülmények között született!) Az oldalad egyszerűen meseszép!
Florci üzenete…
azok a kikukucskáló egyiptomiságok, nyamiiiii!
Margó üzenete…
nagyon a szívem közepébe találtál! "Illik" ma mondani, hogy Radnóti nálam a top-5-ben van?! A "Nem tudhatom" című verse ugrott be elsőre, amikor olvastam a kihívást! Tudtam, hogy József Attila verssel is készítek oldalt, hiszen mégis csak köze van a költészet napjához és még ráadásul szeretem is Őt is!
De elkészítem az első-gondolatom-oldalt is:-) Köszönöm!
kreatívhit üzenete…
Nagyon tetszik.