Éxer

Imádom Krisssz új éxeres csomagját is! Pillanatok alatt készen volt az oldal, ráadásul ezzel utolértem magam az AJC-ben, az e heti kifejezés a TRY. És indulhattam a Cewe 100. kihívásán is! :) Csak egy másik idézetet találtam André Gide-től magyarul, de ez is kifejezi, amit mondani akartam: "Az ember járja a maga lejtőjét - csak az a fontos, hogy ez a lejtő felfelé vezessen."

Cewe/Krisssz – Glass Fusing I. II.
Font: Cafe Rojo

Megint berakom ezt a számot a Kimnowaktól, mert imádom:


Megjegyzések

Secima üzenete…
Örülök, hogy a te lejtőd is felfelé tart. Köszi a videót, telitalálat az oldaladhoz. :)
Krisz üzenete…
szuper oldal! Gyönyörű a késlzet, de te mindig ráteszel egy lapáttal! :)
kreatívhit üzenete…
A "fel" az király irány!A zenét nem ismertem ahogy hallgattam a No zenekar ugrott be.
Puzsi üzenete…
Jaj de szeretem ezt a dalt... Nagyon szép lett az oldalad! Az idézet pedig annyira tetszik, el is teszem magamnak...
erzsocica üzenete…
Jaj de jó, hogy beraktad a klippet, mert én is imádom (bár már rég halottam, így felüdülés volt újra meghallgatni).
Minden csodás az oldaladon, nagyon szép lett!