Szülinapi készlet és akció!

Már csak egy napom van a kerek évfordulóig, és nem tétlenkedtem az elmúlt hetekben. Bevallom, ez a készlet most a szívem csücske, bár kevés állat van benne :). Az óra (idő) témától én sem tudtam elszakadni, ez nem meglepő.
Nagyon meg vagyok illetődve, mert a Scrapbook Elementsen (ahol egyrészt új vagyok, másrészt még soha nem volt ilyen mértékű és típusú akció) elfogadták a javaslatomat, hogy ebből a ritka alkalomból kifolyólagosan 5 napig 50%-os kiárusítást tarthassak minden (2 dollárnál drágább) termékemre! Wow! Az újra is! Szóval most tényleg érdemes rohanni, 5-én éjfélig tart nyitva a bazár!

A készlet neve: First Half. 72 elemet és 20 papírt tartalmaz.


Ginyvel kiegészült (hurráááá!) álomcsapatom ezeket a gyönyörűségeket alkotta:


És az ígért szülinapi freebie!

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Drága Kovaxka! Így előre is szeretnék Neked nagyon boldog szülinapot kívánni, Isten éltessen sokáig!
Gyönyörű készlettel és akcióval ünnepelsz!
Eszter(beszteri) üzenete…
Gyönyörű az új készleted, és én is nagyon-nagyon sok boldog születésnapot kívánok neked! :) Még legalább ennyit! :)
A csapatod is gyönyörű oldalakat alkotott, és gratulálok Giny-hez is, nagyon szeretem az oldalait, és szerintem a stílusa nagyon passzol a készleteidhez! :)
eagleszem üzenete…
Meseszép az új készleted! És nagyon boldog szülinapot kívánok neked!
Névtelen üzenete…
Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [01 Aug 12:00pm GMT]. Thanks, Maria
CBH üzenete…
Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 9 post on Aug. 01, 2010. Thanks again.
Pertine üzenete…
Boldog szülinapot és nagy köszönet a freebie-ért is!
kreatívhit üzenete…
A készleteidről tudod a véleményem.
Igényesek és szépek. Nem is ezért jöttem. Hanem olvastam hogy szülinapozol..méghozzá egy kerek számot. Hát akkor PEZSGŐ BUMMM! Remek szülinapot!
Rucola Designs üzenete…
Köszönöm szépen a jókívánságokat! :)
Secima üzenete…
Itt is boldog szülinapot! Köszi a freebiet. A csodás teljes készlet most töltődik. Majd alkotok is vele valamit. :)
Kata üzenete…
Boldog szülinapot! :)