Kígyót-békát

Az nem meglepő, hogy szeretem az állatokat és az állatos készleteket, csinálni is. Kedvem támadt valami nagyon zöldre, így békás lett, de kígyót-békát nem kiabálok senkire! :) A Down The Pond 71 elemet és18 papírt tartalmaz. A szokott módon akciós ma meg holnap a Scrapbook Elements boltban, ahol egyébként is 35% kedvezmény van mindenre.


Nézzétek, micsoda csodákat művelt az Álomcsapat! Ickát pedig felkértem egy OKC-ra, az övé is csúcs! :)

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Jó volt látni ezeket a zöldbe öltöztetett képeket.
Tinci üzenete…
Szuper készlet, és valóban remek munkát végzett a csapatod!
Secima üzenete…
Hú-ha, nem semmi készlet. Megvettem, így majd én is alkotok belőle valami szépséget.
LaceE üzenete…
TÉnyleg szép készletet hoztál nekünk. Már megint :)
Imádtam vele dolgozni. Sőt még azt sem zárom ki, hogy a napokban megint alkotok belőle :)
do üzenete…
Szuper készlet és a csapatod is az!
erzsocica üzenete…
Imádom a figuráidat, annyira édesek!