Alternatív

Ezúttal nem zeneileg! Már egy ideje szemezünk, de most elkezdtem udvarolni az "altered art"-nak, mert teljesen bele vagyok esve! Hát, van még mit tanulnom bőven, zseniális képviselői vannak. A párizsi oldalam volt az első próbálkozás októberben, aztán az Ildi és Zsuzsa barátnőmmel történt múzeumlátogatást és cukrászdázást örökítettem meg két hete. A legújabb darab a Scrapbookgraphics kihívására készült, és minden nő vágyálmáról, a tökéletes háziasszonyról szól. Az én olvasatomban elég kreatív is, és PS-ben süti a piskótát! :) Imádok ilyen agyament oldalakat csinálni, ez az én pakolós műfajom, már maga a gyűjtögetés is élvezet, és jó sokáig kell simogatni. Hetente vannak ilyen kihívások, szeretnék minél többön részt venni.

Megjegyzések

Bíró Ágnes üzenete…
Én pedig alig várom, hogy minél több ilyet lássak tőled. Nagyon klasszak! :)
Kata üzenete…
Óriási! Itt is megdicsérem, nagyon jól áll neked ez a stílus! Olyan kíváncsi vagyok, eddig még nem keltette fel a figyelmem ez az irányzat, örülök hogy megismerhettem általad, mert nagyon érdekes.
Kata üzenete…
Ja és én is PS-ben sütném a piskótát. Ott biztos jobban menne :D
Unknown üzenete…
Nagyon nagyon bejönnek nekem az oldalaid! Látszik rajtuk, hogy mennyire élvezted a készítését :) Köszi, hogy belinkelted a kihívást, kicsit átbogarászom én is ezt a műfajt ;)
LaceE üzenete…
Egyértelműen mondhatom, hogy Te vagy ennek a műfajnak a Királynője. És a legjobb, hogy örömet szerez az előkészület is :) Csinálj sok ilyet, gyorsan híres leszel ebben a műfajban is :)
Tinci üzenete…
Bocsika a kifejezésért, de ezek az oldalaid állati jók!Na, ilyent én bizti nem tudnék! Csak ámulok! Le a kalappal!
Janka üzenete…
Anyám, szenzációs lett a másik oldal is! Az ötletért már külön hátbaveregetést érdemelsz, bár nem tudom, mit szólna a férjuram, ha ps-ben sütnék-főznék :D Pedig mennyire király lenne már! Ki kéne találni a "reality"-nyomtatót :D