Türkiz és barna

Megjelent Dani új készlete, aminek nem vagyok képes hibátlanul leírni a nevét, de lényeg, hogy Türkiz! Érdemes benézni a boltjába, mert néhány régi szép készlete most akciós. Mostantól a wordart freebiek a hírleveléből tölthetők le, úgy hogy muszáj lesz feliratkozni (blogján balra fent). :) Csináltam azt is, meg LO-t is.

Kit: Danimoy Designs - Must Have Turquoise

Behoztam valamit a lemaradásomból és egy másik készlettel, a Day Dreammel is alkottam. A modell mindkét esetben Annamari.


Kit: Danimoy Designs - Day Dream

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Már megint nagyon jó kis oldalakat hoztál össze :) Szeretem a türkiz oldalt, mert én golyós vagyok :D A barna pedig 2 okból tetszik: mert Szegeden készült a fotó és mert olyan jól összeraktad. Tök jó ahogy a szalag közé tetted a feliratot :)
Secima üzenete…
Szerintem is nagyon jó kis oldalakat készítettél. :) Mindkettőnek nagyon tetszik a színvilága és a fotó is.
Az elsőnél különösen tetszik, ahogy a golyók és a körök passzolnak egymáshoz. :)
A másodiknál pedig a felirat fogott meg legjobban. :)
Margó üzenete…
De nagyon szuper kis oldalak:-)) Szeretem különösen az első oldalad színhatását. ... és a fotóalanyokat mindkettőn!