Frissen, fürgén!

Megjelent legújabb készletem, a súlyosan tavaszváró Fresh & Wet! Annyira jó lenne már a hó helyett az esőre morogni! Depresszió oldására kiválóan alkalmas a készlet, és hamarosan jönnek a hozzá való betűk is! Itt lehet megvenni.


Annyi gyönyörű oldalt kaptam az Álomcsapattól és az OKC résztvevőitől, hogy ezt a nézegetős megoldást találtam ki (még bővülni fog!):



Ja, és egy hétig féláron, az usual!

Megjegyzések

Kriszta üzenete…
Wow. Annyira jó ránézni. Rendesen üdítő. Pazar eza zöld szín. Gratulálok.
Unknown üzenete…
Hűű Ildi, ez GYÖNYÖRŰ!!! Imádom a színeit, tényleg üdítő, és felvidít ha ránézek :))) a CT oldalak is szuperségesek :)
icka üzenete…
Hát ez csodás, el vagyok ájulva, gyönyörűségesnek néz ki!!!!!!! Nagyon-nagyon tetszik!!!!!!!!
Kriszta (hozak) üzenete…
Szemkápráztató és szívet-lelket melengetőek a színek, az állatkákról nem is beszélve...
Osli üzenete…
Depresszió ellen kiváló! :)
Krisz üzenete…
Szuper készlet! Imádom ezeket a rajzolt elemeket! Az egész olyan harmonikus és üde! :)
LaceE üzenete…
Szerintem ez a legszebb tavaszi készlet a piacon. Imádom a színeit meg mindent :) Zseni vagy :)
eralilla üzenete…
Ez igazán frissítő tavaszi készlet. Klasszak a színek, a kis állatkák, minden. S persze a csapatod alkotásai is.
T üzenete…
fantasztikus készlet és csodás oldalak készültek!!gratula!!!
Secima üzenete…
Gyönyörű készlet. Örülök, hogy nekem is meglehet. :) :) Sőt most már az alpha is megvan. Most már csak alkotni kell vele. El fog jönni hamarosan annak is az ideje. :)
Rucola Designs üzenete…
Köszönöm, gyerekek! :) Évi, rád mindig lehet számítani, egy tündérmaci vagy! :)