Csúszkálni jó!

Decemberi jóslatom bevált, és lett szépen hó meg hideg. Igaz, karácsonyig nem tartott, de nemsokára - állítólag - megint esik majd a hó, és lehet majd csúszkálni, korcsolyázni is. Erről szól idei utolsó készletem, a Feelin' Frosty! Nem is reméltem, hogy idén boltba kerül, de íme, kapható a MLAS-nál, és egy hétig féláron (2,25-ért)! Vigyázat, a KARÁCSONYI AKCIÓNAK holnap már vége!

Készültek szép oldalak is:
LaceE
Ányi
Ányi
OsliKönnyű volt az állatos desktopot is megvalósítani belőle, és asszem még lesz más freebie is! :)

letöltés / download
Van persze zene is hozzá a múltból, örök kedvencemtől.

Jethro Tull - Skating Away On The Thin Ice Of A New Day


Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list
Bíró Ágnes üzenete…
Hát ez eszméletlen aranyos!!! Megyek a boltba érte! Nagyon cukik a pingvinek, meg az egész!!!!
Unknown üzenete…
Hű Ildi, erről hogy maradtam le tegnap?? Gyönyörű a készlet rohanok is, hogy még elcsípjem a boltban ;)
tiggconn üzenete…
Thank you for the desktop! The kit is just too cute!
Névtelen üzenete…
Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 7 post on Dec. 29, 2009. Thanks again.
Tinci üzenete…
Fantasztikus készlet, naon tecc!
Secima üzenete…
Szuper készlet! Nekem nagyon bejön. Már meg is vettem. :)))
Osli üzenete…
Állati! A zenéért meg külön köszönet, ezer éve nem hallgattam Jethro Tull-t!
LaceE üzenete…
A készletet imádom. Jó volt vele dolgozni, de nem ez az utolsó oldalam vele :)