Á Paris

Mikor ezt látjátok, minden bizonnyal a Szajnát bámulom már! :)



Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, vagyis Amélie csodálatos élete is Párizsban játszódik, nagyon imádom:


Remélem, olyen nyelvi problémánk nem lesz, mint Picassonak (kedvenc filmemből, a Picasso kalandjaiból):


Hamarosan jövök! :)

Megjegyzések

Budaházi Brigitta üzenete…
Érezd nagyon nagyon jól magad, Drága Ildi!!!!! Gyönyörű élményeket, sok fényképet és rengeteg csodaszép scrapbook oldalt kívánok Párizsban, Párizsról! Visszavárunk!
Myrthyra üzenete…
Nagyon jó nyaralást és sok szép programot kívánok számtalan élménnyel és fényképpel.:)
Osli üzenete…
Bámuld helyettem is. Bár nekem a szívem csücske Provance, azért nem bántam volna, ha a poggyászodban én is elférek :)
Köszönöm a csodás videókat. A Picasso kalandjait én is imádom.
Fotózz sokat, és mutasd is meg nekünk :)
Unknown üzenete…
Nagyon jó utat kívánok én is! Máris nagyon várom az élménybeszámolódat ;)
Ányi üzenete…
Ó, mégcsak most jöttél vissza s már megint nem vagy itt :-) Hiányzol ám!+ érezd jól magad!
Secima üzenete…
Érezzétek jól magatokat! Készítsetek sok-sok fotót. :)))
csuti üzenete…
Érezd jól magad, és várom a képeket, valamint az élménybeszámolót!