Grab bag Párizzsal kombinálva

Valamit biztosan elnéztem, mert eléggé ledöbbentem, hogy Dani összedobott egy szeptemberi grab baget és ma már kapható is! Én mindig el vagyok ájulva Dani cuccaitól, de komolyan mondom, hogy ezt most nagyon érdemes megvenni! 3 dollárért két teljes készlet van benne (álomszép papírokkal és alfákkal), plusz egy négydarabos templétcsomat és két maszkszett is! Remélem, nem lesz belőle baj, hogy mutizom a készleteket:

Éjjel hirtelen csak ezt a két oldalt tudtam összehozni (viszont legalább párizsiak!), de még biztosan fogok belőlük alkotni, mert a Sunset-ért különösen olvadok. A maszkok is nagyon jók, csak nem volt most 5letem, hogyan használjam (amúgy sem vagyok egy nagy maszkmester).

Danimoy Designs - Sunset (in September Grab Bag)
Danimoy Designs - Nameless Template 4
Font: Lucida Handwriting

Danimoy Designs - First Frost (in September Grab Bag)
Danimoy Designs - Frosty Template 1 (in September Grab Bag)

Akkor kezdek is egy kicsit mesélni: anyósom legkisebb húga, Anikó él Párizstól nem messze francia férjével. Náluk laktunk, RER-rel (olyan, mint a HÉV, csak gyorsabb, tisztább és több hosszabb vonala van) mentünk be minden nap Párizsba. A háziak cicája az alsó (nem nagyon szerette a vendégeket), a felsőt az utcájukban fotóztam. Négy teljes napig koptattuk a lábunkat fáradhatatlanul. Kissé gáz, de harminc éve voltam először Párizsban, és azóta se. Teccett akkor is, de rém piszkosnak találtam. Hát ennek nyoma sincs, a levegő és az utcák, sőt, a Metró is gyönyörű tiszta, egyfolytában takarítják. Egyet sem tüsszentettem ott! :) Nem volt elviselhetetlen a turisták mennyisége, és csodás időt is fogtunk ki. Szinte mindent megnéztünk, amit szerettünk volna. Egyedül az éjszakai fények maradtak ki (mivel 7 felé minden nap hazaindultunk hullafáradtan), a Louvre-ba nem mentünk be (az teljes napot kívánt volna), valamint Párizson kívül (pl. Versailles) sem voltunk.

folyt. köv., reményeim szerint alkotásokkal fűszerezve :)

Megjegyzések

Ányi üzenete…
Fú, tényleg naon szuperek ezek a pakkok! Tök jó színek; nekem főleg az alsó teccik. A tempalate is klafa a Párizsos képeddel. Nyugi, én 35 éve nem voltam Párizsban. ;-)
Unknown üzenete…
A sunset készlet engem is megfogott :) a kedvencem az abból készített oldalad. Alig várom, hogy még mesélj Párizsról :)
LaceE üzenete…
szuper jó dolgotok volt. Szépek az oldalak, még a macskás is tetszik pedig nem vagyok egy macskabolond :) arról meg amit írtál eszembe jutott valami nagyon jó ötlet. Majd leírom Neked emailben :) várom az élménybeszámoló folytatását
Osli üzenete…
Én se nem voltam még, bár engem inkább Provance érdekelne, de azt hiszem ezt már írtam ;)
Az új készletek tényleg szuperek, nekem az első oldalad tetszik jobban, de az kimondhatatlanul!
Várom a beszámoló folytatását én is :)
Secima üzenete…
Én még sosem voltam Párizsban, de egyszer nagyon szeretnék eljutni oda. Ezért is örülök minden vele kapcsolatos dolognak, csodás scrapbookoknak, még akkor is ha azok cicusok. Sőt, annak főleg. :)))