Színek és színtelenek

Igazi színorgiában lehet részünk az Idée Labs oldalain.
Multicolour Search Lab: színek vagy színkombinációk szerint kereshetők a képek.

Visual Search Lab: tematikus képkereső, pl. valentine szóra ezt dobta ki:


Nem én vagyok a célcsoport, de ha már Valentine:
Valentine szívek
Vintage Color & Design: Valentine's Day Cards
A Colourlovers.com egyébként nap mint nap gyönyörű dolgokkal kényeztet!

Vasárnap ismét WAMP!
WAMP a januári pihenő után újra megnyitja a Gödör Klub kapuit. A Farsangi WAMP-ra február 15-én, vasárnap kerül sor.

Nemajánló: Vörös és fekete a Vígszínházban.
Előrebocsátom: nem osztom a Vígszínházat általánosságban fikázók véleményét, már több jó darabot láttam itt, igaz, főként Eszenyi-féle rendezésben. Stendhal sem tehet a dologról, a mondanivaló is aktuális még, mégis csendes unalomba fulladt a mai este vége (mert előtte jó kis cukrászdás dumálás volt), kicsit szundikáltunk is a páros jelenetek alatt. Varju Kálmán igazán franciás alkat, de nem átütő erejű a játéka. Józan László egyetemi hallgató viszont remek püspök volt, az egyetlen, aki színt vitt az előadásba. A díszlet körhintája jó ötlet, de a többi megoldás túlzottan minimalista, és emiatt szintén unalmas. A kritikákra itt és itt nem tudok rácáfolni. Na, lesz még jobb biztosan.

Megjegyzések

Secima üzenete…
Hú, ezekről a színes oldalakról már én is szerettem volna írni, de nem jutottam odáig. Jó, hogy neked itt sikerült. Nagyon jó oldalak.
Sajnálom, hogy a színház nem jött be, pedig én is gondolkodtam rajta, hogy egyszer meg kellene nézni.
Névtelen üzenete…
Ha még nem láttátok a Vígben ajánlom a Sylviat Eszenyivel. :)