Restancia

Ez a forró július nem igazán kedvezett a blogbejegyzések írásának, pedig programokban nem szűkölködtem.

Először is ott volt az imádott scraptábor július első hétvégéjén, 3-ától 5-éig, Tarjánban. Remek társaság, hangulat, idő, kaja, workshopok. Életemben ennyiféle gyönyörű és izgalmas albumot nem láttam, mint itt! Persze megint csak inspirálódtam főleg, és a társaságot élveztem, kész alkotást nem tudok felmutatni (hiába vártam mostanáig). Igaz, elkezdtem egy kis albumot is viaszpasztázva, de azt még nem mutathatom. :)


Azért nagyon alkottam a füzetemben, de csak eddig jutottam:


Gólya kapott egy szülinapi kártyát:


Workshopot is tartottunk, szerintem jól sikerült. :)



Köszi a fotókat Vikinek! :) És persze ment a sörözés, szeretés-imádás. :)

Viszlát jövőre!


Szerencsére idén nem kellett hamarabb hazajönnöm, mert a Dream Theater koncert július 7-ére esett a Barba Negra Trackben. Az előzenekarokat nagyjából kihagytuk, mert a hőség pokoli volt, a koncert kicsit rövid, de szerethető, a helyszín feledhető. A hangosítás kihívásokkal küzdött, a padozat mozgott alattunk, de azért kibírtuk. Pláne, hogy Gadanecz Gyurival is találkoztunk. :) A Budapest Park marad a kültéri kedvenc!



Még mindig egy héten belül újabb szuper program: Kecskeméten jártam Bee-nél! :) A hőség kissé alábbhagyott a vihar után, kellemes sétát tettünk a városban, shoppingoltunk, ebédeltünk, kávéztunk, ahogy kell. :) Persze be nem állt a szánk, hamar elrepült az idő.


A fotót a vadiúj LG Pocket Photoval ki is nyomtattuk! :) Olcsón itt kapható.

Megjegyzések