Önkifejeződés

Végre sikerült alkotnom valami fizikálisat a füzetembe! Nem életem fő műve, nem is egészen ez volt az elképzelés, de szeretem. (Feri ijesztőnek találta.) Nem látszik, csak a részletfotón, hogy szépen csillog aranyban. Szkennelve van és életlen, talán majd lecserélem fotóra.



A figura és a cetlik Crowabout StudioB, Tim Holtz és Rebekah Meier (TCW) stencileket, (asszem) Finnabair pecsétet, arany struktúrpasztát és arany metál akrilfestéket, scrapbook papírtépéseket, gelatost, Big Brush Markert, Liquid Pearlst használtam még hozzá.

 

Megjegyzések

Budaházi Brigitta üzenete…
Nekem meg, irtóra bejön és látlak benne Téged. A textúrái izgalmasnak tűnnek, így szkennelve is, tetszenek a sugarak és az arannyal csillogóvá tett részek is. Kivi vagyok rá, közelről is nézném.
beedee üzenete…
Gigivel értek egyet :) Imádom és szeretném látni közelebbről! :)
Rucola Designs üzenete…
Ennek semmi akadálya, drágáim! :)