Átlagos nap

Az átlagosnál kicsit több jövés-mennéssel járt, így a csütörtököt örökítettem meg a heticewére. Voltam szervizben kereket cseréltetni, a könyvelőknél, ültem a gépnél otthon, főztem ebédet, este pedig a MÜPÁ-ba autóztam.


Rebecca, Tangie, Berna - Studio Mix 64, Sausan Designs - Marnie
Rucola Designs - Behind The Wheel, Ebony -n- Ivory,
Nancie Rowe Janitz - ScrapArt Starts.5 Paper,
Michelle Colemann - Watercolor Alpha, Coffee Watercolor - Literary Genius
Fonts: Bebas Neue, Celine Dion Handwriting, Parents Suck

Filharmonikusok bérletünk keretében Kocsis Zoltán vezényelt. Csajkovszkij Szláv indulója (Славянский марш) igazi sikerdarab.



Szkrjabin nem vált kedvenc háziszerzőnkké (pedig én elég nagy orosz fan vagyok), afféle szegény ember Chopin-je.



Különösen kontrasztos volt utána Mozart koronázási miséje a Nemzeti Énekkarral. Hiába, a zseni az zseni. Még hallgattuk volna, kár, hogy csak félórás. Nem volt rossz koncert, a zongoraművész, Kun-Woo Paik szépen játszott, adta a rádió is, meg a stream.

Megjegyzések