Nyergelj, fordulj!

Múlt szombaton ismét felkerekedtünk a barátokkal, és Nyíregyháza felé vettük az irányt. Mivel remek volt az idő, a Sóstón elkötött ebéd után a Skanzenben töltöttük a délutánt. Remek belső fotókat is készítettem, de most inkább egy nyugis hangulatú oldallal jöttem. Ritkán csinálok magunkról, átjön, milyen békés volt. :)

Anna Aspnes - APP Saffron Villa, APP Cuisine, ArtsyKardz Savor
Font: 1942 report
Amiért mentünk, az persze a színház. Az 1848-as forradalom 165. évfordulójának tiszteletére állította színpadra Tasnádi Csaba a nyíregyházi Móricz Zsigmond színházban a Kőszívű ember fiait. Én abba a 10%-ba tartozom, aki általánosban is szerette már ezt a művet, bár, szégyenkezve vallom be, más Jókait azóta sem olvastam. A film meg, ugye, nagy kedvenc.

 

De hogy a csudába lehet egy 400 oldalas regényt színpadra vinni? Hát, zseniálisan sikerült. És ez elsősorban a látványvilágnak köszönhető, itt egy cikk, érdemes elolvasni. Azt hiszem, ideje lesz két nevet megtanulni: Bánki Ákos és Szőllősi Géza. Persze a rendezés és a társulat is kiváló volt, mint mindig. Lehet irigykedni: a szünetben és az előadás végén mindig a színészek büféjében dumálunk/iszunk Tasnádi Csabával, ezúttal a színpadot is megnéztük hátulról. Forgó. :)
Az estét/éjszakát most is a John Bull Pubban zártuk, ami nagyon praktikusan a Korona Szálló földszintjén van, ahol alszunk. Vasárnap reggel mi haza is jöttünk, mert volt még programunk, de erről a következő bejegyzésben.
 

Megjegyzések

Margó üzenete…
Micsoda tartalmas élmény!! .. és én is nagyon szeretem azt a hangulatot, ami az oldaladból sugárzik!!