Vörös és fekete

Jézusom, több, mint egy hét kihagyás talán még nem is volt a blogom életében (nyaralástól eltekintve). Pedig sok minden történt, majd pótolok.
Észbontó készletet jelentetett meg ma a Hidden Vintage Studios, szerelem volt első látásra. Így a digi mellett egy kollázst is készítettem a füzetembe hirtelen. A PierrotAmour egyszerre szomorú és vidám, bohócos és szerelmes, de főleg franciás.
A digihez a Midnight Reverie tökéletesen passzolt, a füzetembe maradék papírokat használtam Finnabairtől, és a kutyuskát végre, amit decemberben szereztem Tinától :), meg Echo Park matricákat és egy kis szalagot. Nem vagyok nagyon elégedett, kicsit kapkodtam, hogy meglegyen mára.


Hidden Vintage Studios - Pierrot Amour
Rucola Designs - Midnight Reverie
Font: Machine Script
Hidden Vintage Studios - Pierrot Amour
Echo Park - Times & Seasons
Dog from Finnabair

Ha Pierrot, akkor nálam Godard és bolond. :)

Egy remek steampunk zenét is találtam hozzá.

Megjegyzések

Secima üzenete…
Valahogy a blogokkal ez szokott történni. Bár, ha rendszeresen alkotsz, akkor lesz mit írnod is. A fekete és a vörös pedig igen jól mutat együtt nálad is. Ja, és imádom a kutyidat.
kreatívhit üzenete…
Klassz lett. A steampunk zene is jó.
Margó üzenete…
Ha kapkod az ember, akkor ilyen oldalak születnek?! Mától igyekszem kapkodni:-)) Ez a hangulat ... csodás!!