Túlélni

Megvolt 12.12.12., lassan jön a világvége. Mi más foglalkoztatna? :) Ja, és megúszni a karácsonyt, ahogy "kedvenc" filmemben (Skipping Christmas) tervezik: jól elutazni.

Ehelyett egyelőre a sketchbookomat hízlalgatom. Igazából nem sikerült, amit kipróbáltam (könyvlapok vannak a háttérben, de sikerült túlalapoznom, vagy mi), de a végeredmény elfogadható talán.
Sarah Barber Design - Quote It (Journal Cards), Go Ask Alice
Font: Garamond
A szöveg szétdarabolása és maszatolása gyorsabban ment, mint digiben. :) Örökbecsű szám hozzá a gyengébb idegzetűekre való tekintettel nem Tony Cliftontól. :)


Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Szenzációs lett, Ildikém!!!!!! Irigykedem ám, hogy van rá időd. :) Nekem csak az ötleteim vannak egyelőre. :)
Secima üzenete…
Ezt a filmet nem láttam, bár valószínű több is van, ami kimaradt, pedig én szeretem a karácsonyt. A nótád viszont nyerő.
Ja, és az oldalad is szenzációs, bár a könyvlapokat nem látom. Egyébként a fotózáskor nem igazán szokott átjönni a valóság. Na, majd megnézem élőben.
Rucola Designs üzenete…
Élőben sem látszik! :D