Üdítő és pezsdítő

Bár a sört és a vizet messze többre becsülöm a cukros üdítőknél (amelyeket mint dietetikus sem pártolok), azért egy jégbe hűtött limonádéra nem mondok nemet ebben a trópusi klímában. Engem remekül felpezsdített az új ötletem és készletem: a Fizzy Pop telistele vidám, retró elemekkel, papírokkal, italcímkékkel, pin-upokkal már kapható a DeviantScrapen!


Kicsit megijedtem, hogy a meleg, a szabik és a rövid határidő miatt nem lesz elég oldalam, így egy One Kit Callt is kiírtam a DST-n. Nicsak, micsoda szuperségeket kaptam:



És új CT-tagunk is van: Erzsocica!!! Saját oldalam:

Hagymásoknak sok szeretettel külön csomagoltam a word artokat és címkéket, nyomtatható-kivágható formában is, ez a Carbonated pakk. Ugyanezek a nagy készletben is megtalálhatók!


De kik azok a pin-up girl-ök? Címlaplányok, aszongya a wiki. Íme néhány:



És a kedvenc sorozatom (az egyik). Don Draper for president! :D


Megjegyzések

Margó üzenete…
Köszönöm a készletet Ildi! Jókor jött és igazán üdítő!!!:-)
Unknown üzenete…
A legjobban kézreálló készlet volt ez nekem! Imádtam vele alkotni!
Eszter üzenete…
Király a készlet is, az oldalak is! A tiédet külön imádom!!!!!
Secima üzenete…
Nekem is nagyon bejön az oldalad, de a többieké is klassz ebből a jó kis készletből.
erzsocica üzenete…
Köszönöm :)
Imádom a készletet, olyan igazán nekem való, imádom ezt a stílust!
A többiek is igazán kitettek magukért!