Kalandozások

Kedvenc dizájnereim hosszú hallgatása miatt másfél hete jelentkeztem egy OKC-re, meg is kaptam a készletet rögtön, és mondhatom, nagyon tetszik! Két oldalt is készítettem hirtelen. A elsőhöz a remek Holdfény királyság/Moonrise Kingdom film volt az inspiráció, az ATC-hez a Hidden Vintage Studios tündér gyermekeit használtam. Az Adventure névre hallgató készlet már kapható Christine Smith boltjában, a My Memories-ban.

Adventure Kit by Christine Smith Digital Design
Photo: IMDb/Moonrise Kingdom

Adventure Kit by Christine Smith Digital Design
Kids: Hidden Vintage Studios - Sibling Rivalry

A Moonrise Kingdom egyik aláfestő zenéjét hoztam, naná.


Na, még egy. Nézzétek meg! Én még mindig rajongok. :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Nem láttam ezt a filmet, de az oldal amire inspirált nagyon tetszik. :)