Agyamat eldobtam

Jobb agyféltekés rajztanfolyamon voltam megint Tinánál a hétvégén. Ráadásul Merikával is találkoztam itt! :) Ezúttal a színes technikával foglalkoztunk, azon belül is színes ceruzával dolgoztunk. Némi színelmélet és gyakorlás után egy színes madárkát kellett reprodukálnunk, ráadásul mindössze a 3 alapszínből (sárga, kék és magenta/piros)! Nehézség, hogy a színes ceruzavonalakat sem maszatolni, sem radírozni nem lehet érdemben, így a grafitceruzánál tanultad egy része nem is volt alkalmazható. Ahhoz képest, hogy a két évvel ezelőtti tanfolyam óta nem rajzoltam, ment megint. Az agyamat konkrétan a vasárnapi rózsás feladatnál dobtam el: szó szerint kedvem lett volna lecsapni a ceruzát és elrohanni. Komolyan fontolgattam, hogy feladom. Aztán szívtam egy kis levegőt, és átkattant az agyam - utána már Marilyn gyerekjáték volt! Itt barnát és narancsszínt is lehetett használni.
Persze ez nem igazi rajzolás, csak másolás egy képről (most elő is volt rajzolva), lényege, hogy egészen pontosan visszaadd az eredetit a fény-árnyék- és színhatások segítségével. Nagyon jól éreztem magam megint, képek itt, folyt. köv. május-júniusban, mindenkinek csak ajánlani tudom!
Vasárnap este Paula megdobott egy készlettel, ráadásul vadiúj stílusban! Nekem bejön, szinte Anna Aspnes-i, a Paulás humorral. Naná, hogy saját rajzot használtam! :D Az Angels #1 kapható a Catscrapen!

Paula Kesselring - Angels #1
Drawing: Ildikó Kovács (Geist)

Zene passzentos: Dream Theater - On The Backs Of Angels

Megjegyzések

Secima üzenete…
Aszta!!!! Nagyon ügyes vagy!!!! Gratulálok!!!!
Florci üzenete…
dobom utánad a sajátom! öregem, lehidaltam! Együtt a kettő a kis puttókkal meg... szupersééég!
Paula Kesselring üzenete…
WOW Ildi just love this page!!!WOW!!!!!!!!! I have no words to express how I love it!!!!!!!!
Thanks sweetie!!!
xoxo
Paula
Merika üzenete…
Ildi az oldalad a rózsás Marlynnel fenomenális! Egyébként nagyon jó lett minden színezésed, rajzod! Közben kitaláltam valamit, egy héten belül küldök privit!
Margó üzenete…
Örömmel nézegetem a gyönyörűséges rajzaidat. .. és el is hiszem, hogy Te erre képes vagy!! De, hogy Tina, belőlem is valami hasonlót kihozzon, az számomra a lehetetlennel egyenlő! Köszönöm, hogy inspirálsz és megpróbálom!
... a Paula készletéhez készített oldalad (is) - csodás!!!!
kreatívhit üzenete…
Eszméletlen az oldal.A rajz is :)
pufiindian üzenete…
Jó, hogy nem vágtad le a ceruzát ! Aki színes ceruzával erre képes az elótt emelem a kalapom. Szép !
millu üzenete…
Én is eldobtam az agyamat,Tőled.Zseni vagy na,ennyi.