Álomszínház

Megvolt a koncert tegnap este, én nagyon élveztem. Feri a végére kicsit megunta, több, mint 2 órát játszottak. Nagy jóindulattal erős félház volt az Arénában (5-6000 ember?), amit sajnálok, de hát rétegzene, hó van és drága. Tegnapi felvételt még nem találtam, ekkora hangulat nem volt, mint Párizsban, de ha elől állok, biztos máshogy élem meg - ezt már meghagyom a nálam picit fiatalabbaknak. Mivel meccsre nem járok, ennyi pasit életemben nem láttam együtt egy helyen :) - a progresszív rock és metál sose volt női műfaj. A rockos kiállás és rekvizitumok mit se változtak az elmúlt 30 évben - ez inkább jó érzés. Nézzétek már ez a mikrofont! Örülök, hogy ott voltam, egy élmény volt. Micsoda zenészek, énekes, vérprofin kidolgozott, előadott számok!!! A rockos dalokat így élőben sokkal jobban élveztem, mint a CD-ről. Jöjjön az Outcry (fele).



The Spirit Carries On az egyik lexebb, már nem új számuk, találtam egy fordítást itt, rakenroll.



A lélek tovább él

Vajon honnan jöttünk?
Miért vagyunk itt?
Hová tartunk, ha meghaltunk?
Mi van mind mögött?
Mi volt előtte?
Vannak véletlenek is?
Azt mondják, az élet rövid,
Az itt és mostban
Csak egy eséllyel élsz.
Vagy van több is?
Talán éltél már.
Vagy ez az összes, amit kapunk?
Ha holnap meghalok,
Nem lesz semmi baj, mert úgy hiszem,
Hogy miután elmentünk,
A lelkünk tovább él.

Régen nagyon féltem a haláltól,
Azt hittem, hogy az lesz a vég.
De ez már régen volt,
Már nem félek rég.
Tudom, hogy a lelkem él.
Talán megtalálom a válaszokat,
És talán sosem értem meg, miért.
Talán sosem bizonyítom az igazam,
De tudom, hogy meg kell próbálnom.
És ha holnap meghalok,
Nem lesz semmi baj, mert úgy hiszem,
Miután elmentünk,
A lelkünk tovább él.

Haladj, légy bátor
Ne sírj oly sokat,
Csak mert nem vagyok itt.
Kérlek, ne feledj,
Az emlékem mindig veled él.

Most valamilyen fény körülfog,
Nincs félelem, se fájdalom.
A szenvedély segít megtalálni
Újra az élet értelmét.
Végül szabadon.
Béke és a láncok alól feloldozás.
Most, hogy itt vagyok
Biztos is vagyok
Rájöttem,
Hogy mi ez az egész.

Ha meghalok holnap,
Nem lesz semmi baj, mert hiszem,
Hogy miután elmentünk,
A lelkünk megmarad nekünk.

Megjegyzések

Minyu üzenete…
Óóóóóó, irigy-irigy! Nekünk most kimaradt, csak a gyerekeket fárasztottuk a kocsiban full hangerőn nyomattuk a Change of the Seasont és a Train of Trough-t (Egyébként a Metropolis pt2 az abszolút kedvenc nálam, de most leszavaztak)
:)
Secima üzenete…
Érdekes, hogy ilyen szöveggel írnak dalokat, amit főként férfi rajongók hallgatnak. Vagy ők nem is a szöveget figyelik?
Rucola Designs üzenete…
Ezek mind nagyon jó számok, Minyu! A fiúk is érzelmesek, Évi, csak jól leplezik! :D