Ütős kortárs

Két éve már zengtem ódákat Steve Reichről és az Amadinda ütőegyüttesről, most a szerzőnek volt 75. szülinapja, így műsorra tűztek új darabokat és egy régi klasszikust 1970-ből, ez a Drumming. Legalább harmadszor hallottuk tegnap este a MÜPÁ-ban, egészen káprázatos.



Steve Reich - Drumming 2. rész


Nem rövid, közel másfél órás darab, de zseniális. Amúgy kotta nélkül játsszák az ütősök, mászkálva a bonga dobok, marimbák és harangjátékok között. Az első részben a Kelemen Kvartett és az UMZE Kamarazenekar is lenyűgözött. Remek este volt.

Ne kövezzetek meg, de másik ajánlóm is van: akinek eddig nem volt meg, feltétlenül pótolja a Kárhozottak királynőjét 22:15-kor a ViaSat3-on. Soft vámpíros-rockeres, nagyon erotikus, állat jó zenével. Szerintem a Twillight és Pattinson sírva kérheti a receptet. (Asszem most elvesztettem pár olvasót.)



Scrapbookos ajánló is legyen: Paula blogjáról remek állatságokat lehet letölteni!

Megjegyzések

Secima üzenete…
Remek este lehetett. A filmajánlóról most lemaradtam mert "A jövő kezdeté"-t néztük.
icka üzenete…
a francba én is csak most olvasom és még nem is láttam ezt a filmet, pedig mindig vadászom a jó filmeket és olyan ritkán van
és igen, tessék Patiszonról leszállni, mert imádjuk és kész!!! :)))
erzsocica üzenete…
Steve Reich - Nem ismertem - idáig, de a a videó nagyon tetszik, egy élmény volt végighallgatni. Mennyi gyakorlás lehet mögötte.
A film. Én még anno, mikor moziba került, akkor láttam. Nagyon vártam, mert az Interjú a vámpírral mind kedvenc könyv, és mind kedvenc filmem volt. A Lestat a vámpírt is olvastam, és már csak ezért is vártam a folytatását mozgóképen is. Némileg csalódtam, mert nem igazán folytatása volt az elsőnek, de csak úgy nézve, mint különálló film, úgy nagyon király lett.
A Korn-t van szerencsém ismerni még sulis koromból (az első pasim szerette nagyon), hát elég beteg, de közben meg nem is olyan rossz. Egy boncmestertől nem rossz teljesítmény :)