Tavasztündér

Magához tért a ScrapbookBytes a szervercsere után, így végre tudom mutatni Dani új készletét és a tavasztündéremet. Igazság szerint fogalmam sem volt, mit kezdjek az In Bloom készlettel, bár a papírjai nagyon tetszettek, de valahogy túl színes volt (mondom én!). Így alternatív ötletem támadt! Kicsit féltem a fogadtatástól, de tetszett Daninek.:) Aki jubilál: egy éve kezdett dizájnerkedni, így nagy eksönök vannak a boltban! Wordartokat is csináltunk, szerintem a hírlevélben megkapta, aki regisztrált.

Kit: Danimoy Designs – In Bloom (at SBB)
Fairy: Studio Tangie/Rebecca McMeen - Briseis

Idézet: 8 haiku

Megjegyzések

Bíró Ágnes üzenete…
Imádom a tavasztündéredet. Tetszik az új stílusod. Ez olyan amilyet én nem tudnék.
Eszter(beszteri) üzenete…
Imádom én is ezt az utánozhatatlan új stílust! FAntasztikus. Csak ámulok és bámulok, hogy miket tudsz, Ildi! :)
LaceE üzenete…
Nekem nagyon bejön :) Imádom, hogy ez a stílus ekkora örömöt szerez Neked és Nekünk :)
Osli üzenete…
Nagy ötlet volt, sikerült egyedit alkotni megint
Nekem is nagyon tetszik ez a stílus, és jó, hogy te ilyen szuper oldalakat alkotsz!
Nekem ez biztos nem menne!
Secima üzenete…
Nagyon megy neked ez a stílus. Ez is szuper lett. :)