Itt a vége, számolok!

Rucola Designs - Retro Party
Font: Art Post

Darab az darab, kell a statisztika év végén! Megint extrém jól teljesítettünk, az a színházi esték, a koncertlátogatások és az elolvasott könyvek száma terén.
A kultúra előtt azonban jelentem, több, mint másfél millió lépésem van Magyarországon! Ez azt jelenti, hogy 5 hónapja napi 10.000 lépésnél többet teszek meg (6,5-7,5 km) átlagosan, vagyis a normál aktivitás mellett plusz egy órát sétálok. Ez persze időbe telik, de azért próbálom tartani a frontot a többi téren is.

48 és fél könyvet olvastam el idén 36 szerzőtől, 16.000 oldalt, ami egyéni csúcs! A szépirodalom és a krimi/lektűr aránya 2:1, szóval tartom a színvonalat.

Tavaly 25-ször voltunk színházban, idén én 21-szer (többnek tűnt pedig). Ebből nyolc a Pintér Béla darab, plusz kettőt másodszor láttam. Ambrus bemutatói idén valahogy kimaradtak, de pótolandók.

Klasszikus zenében sem volt hiány: hatszor az Operában, 15-ször a MÜPÁ-ban vagy a Zeneakadémián élveztük. Sok volt közte a barokk, a kortárs és az orosz.

Egyszer "voltunk cirkuszban" a MÜPÁ-ban (Recirquel Párizsa), kétszer baletten, popkoncerten összesen 16-szor jártam + a Sziget. Persze ebben van 4 Quimby és 3 Fruttik is. :)

Négy kiállítást láttunk, Rembrandtot, Csók Istvánt és Pop-artot Pesten, az állandó kiállítást a MODEM-ben. Voltam az Erzsébet-híd lehorgonyzó kamrájában is.

A sorozatok idén kevésbé mentek (azért szerettük a Johan Falkot, a Good Wife-ot, de a Sebész 2. és az Aranyélet mindent vitt), viszont tízszer voltam moziban. Kiemelendő, hogy ebből négy magyar film volt, és mind nagyon tetszett.

Utaztunk külföldre is, Normandiában és Bretagne-ben kalandoztunk, de két bécsi utunk is volt Leloval. Kecskeméten, Kaposváron, Agárdon, Debrecenben, Egerben is jártam.

Jól éreztem magam a Szigeten, két Cewe-talin, két scraptáborban és több tanfolyamon.

Kultúr toplista:
Az év legjobb színházi élménye: A nagy füzet a Szkénében
Az év operája: Mefistofele és az Orr
Az év jazzkoncertje: Chick Corea a MÜPÁ-ban
Az év popkoncertje: Caro Emerald a Campus Fesztiválon
Az év retró koncertje: Manfred Mann a Barba Negra Clubban és Solaris a MOM-ban
Az év dedikálása: Fruttik a Parkban
Az év CD-je: A Kutya Vacsorája - Újra ugatok
Az év filmje: Liza, a rókatündér
Az év sorozata: Aranyélet
Az év könyvélménye: Kim Leinétől A Végtelen-fjord prófétái és Dragomántól a Máglya
Az év csalódása: Ana Moura fado koncertje a Bálnában, DT hangosítása a Barba Negrában

Ja, és idén szereztem egy antik írógépet is, valamint kaptam egy e-book olvasót ajándékba! :) 

BÚÉK!!

Megjegyzések

Margó üzenete…
A tavalyi éved (2015)"összegzését" is nagy örömmel, Ildim!! Szép, tartalmas év, és ebben még nem is szerepelnek az alkotásaid! Legyen hasonlóan tartalmas és örömteli a 2016-os éved is!! Szeretettel ölellek!
Rucola Designs üzenete…
Margókám, ezer puszi neked!!!