Északi fény

Jeges verejtékben ébredtünk pár hete: idén még nem is voltunk az A38 hajón!!! Gyorsan vettem hát jegyeket. Mivel a dánok angyalok, és az északi krimiket/sorozatokat is imádjuk, pillanatnyilag jó ötletnek tűnt bevállalni egy - számunkra - totál ismeretlen, de náluk világhírű, meghatározhatatlan stílusú (erősen elektro-pop, leírás szerint posztpunk WTF) bandát. Ez volt a When Saints Go Machine, vasárnap. Gondoltuk, kihagyjuk az előzenét, fél kilenckor értünk a rakpartra, ahol könnyű volt parkolni, ez már gyanút keltett. Meg is néztem a jegyet, hogy jókor jöttünk-e. Bemenet kábé húszan voltunk a pultosokkal együtt. Mekkérdeztem, az előzenekar lebetegedett, kilenckor kezdés, addig sör/víz. Lassan lettünk vagy százan-százötvenen, rég láttam ilyen üres hajót. Viszont aki ott volt, élvezte. Mi is. Nekem bejön ez a rezegős fejhang, tök szimpatikusak voltak és lelkesek (plusz pont). Értőbb vélemény itt.


 

Megjegyzések