Csini vagyok!

A Srapbook.hu legfiatalabb tagja, June indított egy nagyon inspiráló kihívást: a kedvenc ruhánkat kellett bemutatni. Képeket válogatva találtam rá ezekre, és feljöttek az emlékek. Szerintem minden korombelinek van a Mosoly Albumból fotósorozata, hihetetlenül profik voltak, rólam legalábbis mindegyik kép szuper, és nagyon élveztem, emléxem. Szóval - tőlem nem távol álló módon - retrósra vettem a figurát. Igyekeztem Gigi kommentleckéit is alkalmazni :) A színek és minták a jelenlegi kedvenceim!

Ötlet: Nibbles Skribbles Template Set #4
Papírok, szalag, gomb: Red ivy design – Girls’ Night Cut
Rózsaszín papír: Aprilisa designs – Funky Mama Paper Pack
Font: A Cut Above The Rest, Szunyó – Juca2

Megjegyzések

Nóra üzenete…
Nemcsak csini, de édi is vagy! :) Tündéri kép lett! :o))
Myrthyra üzenete…
De csini oldal! Tetszik a színvilága és a formái.:) Nagyon jók a fotók is! Cuki mini modell.:)