Vintage

Tegnap Lelokával lóhalálában összedobtuk az újság maradékát (már csak egy kevés van vissza), így megjutalmazhattam magam egy kis "late night scrapping"-gel. Nagyon szeretem nézegetni a vintage oldalakat. (A szó magyar jelentése többek között: régi, klasszikus márkájú tárgy. Tulajdonképpen minden, ami nosztalgiát ébreszt, vintage-nek nevezhető.) Egyáltalán nem próbálkoztam azonban eddig még ebben a stílusban, így nagyon örültem Secima kihívásának, ahol Osli nagymamájának fotójával kellett dolgozni.
Nem mondom, hogy megszenvedtem, mert nagyon jó volt csinálni, imádok papírokat keresgélni, ezért választottam hozzá ezt a templétet. De a kiegészítőkkel meggyűlt a bajom, akármit tettem rá, nem tetszett. A fa egy kicsit erőltetett lett volna :), de az ág és a madárkák aztán nagyon megtetszettek. Próbálkoztam tűzéssel és varrással meg wordarttal, de túl soknak tűnt. Így végül ilyen egyszerű lett (kicsit aggódom is a fogadtatása miatt):

Sablon: Trying to be Crafty – Free Template 3
Papírok: Summer Driggs (Summertime Design) – Apples & Almonds
Madarak és ág: Laurie Anderson (Heaven's Gate Designs) – Softly spoken
Font: Celine Dion Handwriting

Ja, és a szélszaggatás meg az összemosás nem megy még a PSE-ben, így csak a kép színét manipuláltam egy kicsit.
Ma meg új szerelmem lett: Ilona Havenaar. Meg ne nézzétek, mert hó végéig féláron vannak a cuccai - persze, hogy jól bevásároltam! Szerencsére a forint ma egy kicsit jobb. :) A baglyok iránt érzett vonzódásom talán kevésbé ismert :), de most eléggé feltankoltam belőlük!

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Itt is tetszik ám! Szerintem jól tetted, hogy kipróbáltad ezt a stílust is ;)
Osli üzenete…
Nagyon szép lett, már a fórumon is írtam. Egyáltalán nem mondanám egyszerűnek, talán a mintás papírok miatt. Nem baj, hogy nem ment rá több, így is nagyon szép. A madarak a kedvenceim róla. Biztos tetszik majd a nagyimnak is. :)
Rucola Designs üzenete…
Én is örülök, hogy kipróbáltam, és nagy kő esett le a szívemről, Osli! :) Azt hiszem, önbizalomfronton még van mit fejlődnöm...
Nóra üzenete…
Nekünk is tetszik. Olyan Mamás. Illik a Mamához. A minták is meg a színek is. :o)
Myrthyra üzenete…
A vintage oldalakat imádom! És milyen jó, most tanultam egy új szót! A kép nekem egyszerűen nagyon tetszik.:) A madarak, a szív és a mama felírat külön nagyon szuper, annyira illeszkedik a kompozícióhoz.
Secima üzenete…
Itt is csak azt tudom írni, hogy nagyon tetszik. Köszönöm, hogy játszottál. :))))