Fesztiválszezon

Minden nyáron az van, hogy egymást érik a zenei események. Aki még egy ilyenen sem volt, próbálja ki! Egyáltalán nem olyan riasztó már az infrastruktúra, a hangulat pedig kiváló. Aki nem jár fesztiválra, de a zenét szereti, szintén nem fog csalódni ebben a kis jelvénycsomagban, amit gyártottam a MLAS boltba. LaceE már alkotott is vele.

Aki nem szeret vásárolni, annak meg itt van egy kis freebie!

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list
altalena üzenete…
Nagyon Cool!! Köszönöm a freebiet!:)
kreatívhit üzenete…
Tudod remek ötlet ez az igényesen elkészített jelvénycsomag s igen kedves tőled hogy azokra is gondoltál akik most nem igazán vásárolnának. Nem is emlékszem én mikor voltam ilyen zenei fesztiválon valahogy ez kimaradt egy ideje..
Florci üzenete…
köszi, vittem, szombaton megyek EarthWind&Fire koncertre, ahol bár fotózni nem szabad, de valahogy majd biztos lesz belőle oldal! :)
Névtelen üzenete…
Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [27 Jul 12:00pm GMT]. Thanks, Maria
Secima üzenete…
Nem vagyok fesztiválozó, de azért a freebiet köszönöm. LaceE pedig megint valami klassz oldalt készített. :)
szrjudit üzenete…
Én fesztiválozó vagyok, és ez nagyon coool, szuperek a jelvények, köszi! (Eddig valahogy kimaradt ;)
erzsocica üzenete…
Én nem vagyok nagy fesztiválra járos, tavaly is csak a Campusra mentem ki- azt is csak a The Rasmus miatt:-)
Viszont köszi a freebie-t, nagyon király...elvégre sosem lehessen azt tudni!